top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

תשובתה של ח”כ אורית נוקד לפניתי בנושא ביטול חוק ההסדרים

הנה לשון תשובתה של חברת הכנסת:

מאזינה שלום,

אני שמחה שפנית אלי בנושא. כפי שאת בוודאי יודעת, הצעת החוק שלי לצמצום חוק ההסדרים עברה בקריאה טרומית לפני כחודש פה אחד ובתמיכת הקואליציה. ההצעה כרגע ממתינה לשיבוץ לוועדה להמשך דיון, ואני מקווה שכבר בשבוע הבא היא תתחיל להתקדם בתהליך החקיקה. ההצעה קובעת שחוק ההסדרים יצומצם לנושאי תקציב בלבד, וכן שהדיון בסעיפיו יפוצל לוועדות הרלוונטיות, ולא, כפי שהמצב כיום, שהוא מגיע ברובו לדיון בוועדת הכספים.

אני מצרפת לך את מסמך ההסתייגויות לחוק ההסדרים שגיבשתי לאחרונה. המסמך אמנם מתייחס רק לשתי רפורמות גדולות שיש לפצל מתוך חוק ההסדרים לחקיקה רגילה, אולם, בהתאם לרוח הדברים של הצעת החוק שהגשתי, אני תומכת בעמדתה של היועצת המשפטית של הכנסת לפצל את כל הסעיפים שאינם קשורים באופן ישיר לתקציב 2007. המסמך מתייחס באופן ענייני לכל סעיף וסעיף, ופחות לסוגיה הפרוצדורלית של פיצול החוק, והוא הוגש לסיעת העבודה לפני כשבוע וחצי.

אני מקווה לשמור על קשר ולהמשיך ולשתף פעולה,

אורית נוקד


 

במייל נוסף אחר כך כתבה:

מאזינה שלום,

צירפתי בטעות את הקובץ שקדם לקובץ ההסתייגויות לחוק ההסדרים, והוא מבוסס על החלטות הממשלה שמהן גובש חוק ההסדרים. יש במסמך התייחסות למספר נושאים נוספים וייתכן שתמצאי בו עניין בכל זאת.

אני מצרפת את מסמך ההסתייגויות שלי לחוק ההסדרים.

אורית נוקד


 

אני מצרפת את שני המסמכים:

הסתייגויות לחוק ההסדרים – מסמך שהוגש לחברי סיעת העבודה.

מדיניות מאקרו כלכלית – מסמך שקדם לקובץ ההסתייגויות הנ”ל.

(הקבצים די גדולים – התאזרו בסבלנות)

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page