top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

תן לי את המפתח, או שאני אשתמש בעט!

בפסח היו הרבה סרטי מדע בדיוני ב-yes, ואחד מהם היה פנינה שגיליתי רק במקרה, כי yes לא טרחו לציין אותה, בין כל זבל הפרומואים שבו הלעיטו אותנו. זוהי מיני סדרה בת 3 פרקים בשם החדר האבוד שהופקה על ידי ערוץ Sci-Fi. בלש משטרתי בשם ג’ו מילר, נתקל במקרה במפתח שמסוגל לפתוח חדר, ממנו ניתן להגיע לכל מקום בעולם. הוא מגלה כי יש אנשים רבים המאמינים בקיומם של חפצים יומיומיים, אולם בעלי כוחות מיוחדים, אשר כולם קשורים לאותו חדר מסתורי, ולאירוע שקרה לפני עשרות שנים.

הסדרה עשויה היטב, קצבית כמו מותחן בלשי, אבל מתוחכמת כמו סרט מד”ב טוב. תענוג של ממש. לחובבי ההורדות, אני ממליצה, וכל היתר צריכים לחכות לשידור החוזר (בהנחה שקנייה זה לא הקטע שלכם)

* * *

למי שחיפש “האם מרזים מסלט” והגיע אלי, התשובה היא: לא ממש.

* * *

לעומת זאת, מפעילות גופנית כן מרזים. לפחות אני יכולה היום לומר – בשמחה לא מוסתרת – שעברתי עוד מחסום אחד. נפרדתי מהקילוגרם ה-12. לך לשלום, ואל תחזור.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page