top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

שלום וברוכים הבאים

הרעיון לפתוח את הבלוג הזה כבר עלה מזמן, ומה שדירבן אותי לפעולה הוא הסגירה המתקרבת של בלוגלי. עד היום ניהלתי שלושה בלוגים, שניים מהם בלוגים שהתמקדו בנושא מסויים: חיים דלי שומן התמקד בנושאי הרזיה, תזונה וכושר (ומתכונים, בל נשכח); טכנולוגיה אנושית התמקד בנושא אינטרנט, טכנולוגיות וההשפעה שלהן על אנשים; בלוג שלישי היה בלוג אישי, אקלקטי למדי, שניהלתי תחת השם “מאזינה ברקע” ושמו נגיסה מהתפוח.

תודה רבה (!) לצוות הנהדר של בלוגלי, שהשקיע ותרם מזמנו ומרצו לטובת בלוגלי. נתתם לנו שירות מצויין בתקופה שבה חלופות רציניות בעברית היו מועטות ומוגבלות.

התכנים משני הבלוגים הראשונים נמצאים כאן, ואם החברה הטובים של אוטומטיק יצליחו לאפשר זאת, אני מקווה לייבוא פנימה גם את התכנים מתוך הבלוג בישראבלוג.

ולפיכך, אני מתכבדת בזאת, לפתוח חגיגית את הבלוג החדש שלי. רציתי לגזור סרט, אבל וורדפרס לא תומך. למה “שש בבוקר”, תשאלו? על שם שעת ההשכמה הקבועה שלי בבוקר והשעה שבה בדר”כ יש לי קצת זמן לקרוא ולכתוב בבלוגים.

ניפגש בשש 🙂

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page