top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

רק היום, רק היום! חדשות טובות במבצע

אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה הסתיימה מהדורת חדשות ברדיו ואני חייכתי. לא סתם חייכתי – זרחתי. בהארץ נכתב הבוקר, שראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי, החליט מצידו להקפיא את תוכנית ספדי. בהארץ נכתב: “לופוליאנסקי החליט על הקפאתה, לאחר שהבין כי הגופים האמונים על תכנונה ופיתוחה של העיר מתרכזים בקידומה של תוכנית ספדיה, ולא עוסקים מספיק בפיתוח קרקעות למגורים בתוך תחומי העיר. ללופוליאנסקי התברר שהוקפאו כמה פרויקטים זמינים לחיזוק מרכז ירושלים הגווע ולבניית דירות לאוכלוסייה הצעירה בעיר.”

השבוע מתכנן לופוליאנסקי להפגש עם נציגי הירוקים ו“לגבש איתם קואליציה רחבה” שתקדם תוכניות חלופיות.

כולי תקווה שהצעד הזה יהיה רק ההתחלה של דרך חדשה שתקדם באמת את העיר ומנגד תשמר את הנוף. השיתוף של ארגונים סביבתיים וארגונים חברתיים, חייב להיות מתמשך ולא נקודתי. אני מאמינה ששילוב פעיל של גורמים המעוניינים לתרום ולקדם את העיר, יהיה מאוד חיובי ויעזור בעצמו להניע את העיר קדימה.

כל הכבוד ללופוליאנסקי שהקשיב לתושבי העיר, ושהרשה לעצמו לעצור את התהליך למרות הזמן והמשאבים הרבים שכבר הושקעו.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page