top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

קציצות עוף אפויות

מסוג הדברים שתמיד נכשלתי בהם. במקום קציצות קיבלתי קרשים. הפעם גיגלתי מתכון שנראה מוצלח, ואחרי כמה התאמות (בכל זאת, יש תקן שצריך לעמוד בו) קיבלתי גירסה דלת שומן שיצאה פשוט מעולה.

החומרים: 2\1 ק"ג חזה עוף טחון 1 ביצה 3 כפות פירורי לחם 2 שיני שום כתושות מלח, פלפל ומעט פפריקה מתוקה 1 כף קטשופ 1 בצל גדול 1 גזר קטן 2-3 כפות מים פטרוזיליה קצוצה (אופציונאלי) פירורי לחם לציפוי אבקת מרק בצל/ עוף לרוטב אופן ההכנה: מגרדים את הבצל והגזר. מערבבים עם שאר החומרים. יוצרים קציצות נדיבות בגודלן, מגלגלים בפירורי הלחם ומניחים בתבנית על נייר אפייה. מערבבים בכוס מים רותחים, 1-2 כפות אבקת מרק בצל/ עוף ויוצקים על הקציצות. אני השתמשתי באבקת בצל, אבל בדיעבד זו היתה טעות, כי באבקת בצל יש "דברים" שאחר כך הייתי צריכה לעמול מאוד קשה לשכנע את הילדים שלי לאכול אותם. מצד שני, היה מאוד טעים 🙂 אופים בחום 180 כ-45 דקות, עד שיזהיבו מעט.

ערכים תזונתיים (לכל התבשיל): קלוריות: 1159 חלבון: 140 גר’ שומן: 18.7 גר’ פחמימות: 108.4 גר’ כולסטרול: 570 מ"ג 14.5% קלוריות שמקורן בשומן

אכלנו את זה בתוספת אורז עם בטטה והיה טעים להפליא.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page