top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

קול קורא למשתתפים במחקר


במסגרת תזה לתואר שני אני עורכת מחקר שנושאו “הדמיה של סיווג אוטומטי בניהול מידע אישי”.

מידע אישי הוא מידע שאדם מנהל במחשב האישי שלו: קבצים שהוא יוצר, מקבל או מאתר ברשת, הודעות דואר אלקטרוני ועוד. כל אדם מארגן או מסדר את המידע באופן הנוח לו. סיווג אוטומטי הוא ארגון או סידור של המידע באופן שאינו ידני.

המחקר שאני עורכת כולל הדמיה של סיווג אוטומטי. במסגרת ההדמיה אני אארגן את המידע עבור המשתתפים בניסוי, ולאחר מכן אערוך ראיון שבו אשאל את המשתתפים לגבי החוויה שעברו. המחקר נמשך כשבועיים, ויכלול שלושה מפגשים. הניסויי ייערך ע”פ כללים מוגדרים וגלויים, תוך שמירה על פרטיות וסודיות המידע.

אם אתם בעלי מחשב נייד ושומרים לפחות 10 מסמכים חדשים במחשב כל שבוע – מסמכים שיצרתם, קיבלתם או איתרתם, ואתם גרים או עובדים באזור המרכז, סביבת מודיעין או ירושלים, אשמח אם תסכימו להצטרף כמשתתפים בניסוי.

למתנדבים, צרו איתי קשר במייל edva.lotan@gmail.com.

לא מתאים לכם? זה בסדר גמור. אשמח אם תשתפו ותפיצו…

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page