top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

פותחים את הקיץ

לאחרונה שיפצנו את הגינה והתקנו דשא מלאכותי. התלבטנו מאוד האם לעשות את זה, אבל לבסוף הכריעו החיסכון במים והתחזוקה הפשוטה בהרבה. נוף יש מן המוכן, את מרבית הצמחיה עוד לא שתלנו, אבל כבר עכשיו הגינה נעימה בהרבה ולילדים כיף לרוץ ולשחק שם. גם העמדנו בריכה מתנפחת לצד הדשא, ואני חושבת שאפשר להכריז שהגינה מוכנה לקיץ (גם אם אני לא ממש).


garden

כדי לחנוך את הגינה – וגם כדי לחגוג יום הולדת לפליקס – הזמנו כמה זוגות חברים לארוחת ערב על האש. אחד המאכלים שהגשנו היה סלט שהוא הברקה מעולה של פליקס, קל להכנה וממש מעולה:

סלט בצל ופטריות על האש

החומרים: 4-5 בצלים גדולים 1 ק”ג פטריות גדולות (רצוי פורטבלו, אפשר גם שמפיניון) שמן זית חומץ בלזמי מלח ופלפל טחון טרי

אופן ההכנה: 1. קולפים את הבצלים וחותכים לרוחב (לעובי של 1.5 עד 2 ס”מ) 2. חותכים את הרגל של הפטריות 3. מושחים את הבצל והפטריות בשמן זית 4. צולים את הבצל והפטריות על המנגל, עד שיתרככו. משגיחים שלא יישרפו. 5. מסירים מהאש, וחותכים לקוביות גדולות. 6. מתבלים בשמן זית, חומץ בלזמי, מלח ופלפל לפי הטעם.

מתכון מנצח, באחריות.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page