top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

פוסט פתיחה והצהרת כוונות

אני לא אוהבת לעשות דיאטה. המילה הזו מעבירה בי צמרמורות, וזכרונות מרירים של כישלון. דיאטה פירושה רעב, הימנעות מהנאות החיים. עבורי לעשות דיאטה שקול להחלטה להפסיק לישון. יחד אם זאת, הקוביות שלי נפלו בצד השמנמן של השולחן, ומיום שאני זוכרת את עצמי הייתי – במידה כזו או אחרת – שמנה. גם היום, זה בסדר.

את הבלוג הזה אני פותחת בעיצומו של תהליך ירידה במשקל. אני לא אוהבת לקרוא לו דיאטה, אבל בעצם הוא כזה. אני מצליחה לרדת במשקל בעזרת שילוב של תזונה דלת שומן ופעילות גופנית קבועה. זה לא קל*, זה עובד.

ברור לי שהדרך שבחרתי אינה מתאימה לכל אחד, אבל אני מאמינה שהיא מתאימה לרבים. היא מתאימה לי ואני כותבת פה כדי לחלוק קצת ממה שעובר עלי, לספר על התהליך ועל מה שמאחוריו, לתת טיפים, תפריטים ומתכונים.

*מי שאומר שיש לו דיאטה קלה, מנסה למכור לכם משהו. תיזהרו.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page