top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

נגישות אתרים – כאן ועכשיו

השבוע פרסמנו הודעה לעיתונות, שמבשרת על שיתוף פעולה בין מטריקס ובין תבונה ונגישות טכנולוגיות שמתמחה בייעוץ ובדיקות נגישות לכל ערוצי השירות הטכנולוגיים. את המנכ”ל של תבונה ונגישות, גילה גרטל, מכיר לדעתי כל מי שהתעניין או שמע אי פעם על נושא נגישות אתרים בישראל. ללא ספק, לגילה השפעה גדולה מאוד על המודעות לנושא בציבור ובתעשייה. גם במטריקס לא קוטלים קנים, בין היתר עובד אצלנו ג’ו שחף, שמוכר כמומחה בתחום.

אני מאוד שמחתי כשנחתם הסכם שיתוף הפעולה הזה, בעיקר בטעמים של אידאולוגיה – הערוצים הדיגיטליים הם אולי וירטואליים אבל הנוכחות שלהם בחיים שלנו היא מאוד מוחשית, והחשיבות שלהם הולכת וגדלה. כך שבעיני התקנות שמחייבות הנגשת אתרים כחלק מחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בסך הכל אומרות את המובן מאליו – בדיוק כמו שהחוק מחייב לאפשר לאדם הרתוק לכסא גלגלים להכנס לסניף הבנק, כך גם יש לאפשר לאדם בעל מגבלת ראייה להכנס לאתר הבנק. התקנות האלו, אגב, צפויות להיות מאושרות השנה, אבל עדיין לא אושרו.

כחלק מקידום נושא הנגישות, אנחנו עורכים בעוד כשבועיים שולחן עגול בנושא נגישות, תחת הכותרת “הנגשת אתרים כהזדמנות עסקית”. במפגש נדבר על הנגשת הציונות, החל מהאידאולוגיה, דרך הרווחים העקיפים (כלומר, רווח בשורת הרווח) וכלה בפרקטיקה. נושאים שיידונו במפגש:

  1. כיצד אתר נגיש משפר שירות ומגדיל הכנסות

  2. היתרונות והאתגרים בהנגשת אתרים ומהן דרישות החוק?

  3. איך להקים אתר נגיש או להנגיש אתר קיים בהצלחה

  4. מדוע הנגשת אתרים אינה עניין טכני בלבד

  5. כיצד להנגיש את כל הערוצים איתם הלקוח בא במגע

המפגש יתקיים ב-31/5 בשעה 9:00 במשרדי מטריקס בהרצליה, ברח’ אבא אבן 3, והוא אינו בתשלום.


אם אתם מעוניינים להשתתף, אתם מוזמנים להרשם דרך הטופס הבא.


אני ארצה בשולחן העגול – מאוד אשמח אם תבואו להגיד שלום ותספרו לי ששמעתם על המפגש דרך הבלוג 🙂


את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page