top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

מכלוף באינבוקס


בתיבת הדואר שלי נחתה פרסומת מ”מכלוף מחשבי כף יד” (קשה לי לחשוב על פניה שתישמע פחות מושכת) שמציעים לי קופון הנחה על קניה באתר שלהם. לקח לי כמה שניות לזהות שזו אכן פרסומת כי המייל היה טקסט חופשי, כתוב ברישול ונשלח ממיל של אדם פרטי.

בתום הטקסט הפרסומי, מופיע המלל הבא (העלגות במקור. אתם מוזמנים להוסיף את ההערות הציניות בעצמכם):

“אין זאת הודעת פרסומת על שירותינו, אולם אם מצאת בה הפרעה או הטרדה, אנו מתנצלים על כך מקרב לב. אנו מנצלים גם הזדמנות זאת לאפשר לך לבחור לקבל הודעות פרסום מאיתנו במייל בעתיד, בהתאם לתיקון 40 לחוק התקשורת, ונכבד כמובן את בחירתך. באפשרותך לשנות בחירה זו בכל עת.”

איזו בחירה? אה, הנה.

לינק להסרה מרשימת התפוצה הוביל אותי לדף באתר, מעוצב ברשלנות, עם אפשרות להסרה מרשימת התפוצה. הנה, כך:

palmnet1

אז אני צריכה להזין את הדואר האלקטרוני שלי. אבל מה עושים כשאני משתמשת במספר כתובות מייל וכולן מגיעות לאותה תיבה? בואו נבדוק, לאיזה כתובת מייל נשלח אלי הספאם:

palmnet2

הממ.

מישהו זוכר מה אומר החוק? opt out או opt in?

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page