top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

מחפשים אתכם


LinkedIn השיקו מנוע חיפוש משופר, ונכנסתי לבדוק מה הוא נותן. השיפורים מוצלחים, אבל מה שמצא חן בעיניי במיוחד, היה האופן שבו  LinkedIn מציגים לפני את היכולות החדשות של מנוע החיפוש, תוך כדי השימוש. בשונה ממה שאני פוגשת בדרך כלל, LinkedIn לא הסתפקו בלינק שמסביר לי מה יש במנוע החיפוש החדש שלהם, אלא שתלו הסברים שמלווים את השימוש בחיפוש עצמו.

תכונות חדשות בחיפוש זכו לבלון הסבר, ששימש שתי מטרות – שיווק ועזרה למשתמש.  יכולתי להתעלם מבלון ההסבר, לסגור אותו, או ללחוץ על “Next” ולקבל את בלון ההסבר של התכונה הבאה.בנוסף, בתחתית רשימת תוצאות החיפוש הופיעה שורה שהסבירה למשתמש: אתה משתתף בבדיקה של החיפוש החדש. אתה יכול לחזור לחיפוש הקודם או לספר לנו מה דעתך.

השיפורים בחיפוש מוצלחים גם הם, וכוללים:

1. אפשרות למיון תוצאות החיפוש במספר אופנים: ע”פ רלוונטיות (ברירת מחדל), ע”פ דרגת הקירבה – כולל או לא כולל המלצות, או ע”פ מילות מפתח.

2. תצוגת תוצאות החיפוש הבסיסית נקיה וברורה יותר. מוצג רק המידע החשוב ביותר של כל תוצאת חיפוש – שם, תפקיד, שיוך גיאוגרפי ותחום עיסוק, ודרגת הקירבה למחפש, כלומר אנשי קשר משותפים וקבוצות משותפות. מעבר עם העכבר על כל תוצאת החיפוש מדגיש אותה ומציג אפשרויות נוספות של פעולה, כגון פניה למשתמש, הזמנה ליצור קשר ועוד.

3. חסר לך מידע? אפשר להתאים את תוצאות החיפוש. ניתן להחליף לתצוגת תוצאות חיפוש מורחבת, שמאפשרת לראות מידע גם על תפקידים בעבר ובהווה. לא מתאים? אתה יכול גם ליצור לעצמך תצוגת תוצאות מותאמת אישית, שתשמש אותך בהמשך.

Create a new view

4. אפשר לשמור את החיפוש כדי להפעיל אותו שוב בעתיד, או לקבל התראות על שינויים בתוצאות החיפוש (בסגנון google alert). עם זאת, אפשר לשמור עד שלושה חיפושים ובזמן השמירה מצויין שזהו פיצ’ר השייך לחשבונות הפרמיום, ומוצע חינם לתקופת זמן מוגבלת, אז הסיבות להתחהבות מצטמצמות.

5. עידון תוצאות החיפוש אפשרי ישירות מרשימת התוצאות – שדות החיפוש המתקדם העיקריים מופיעים מיד לצד החיפוש, ומאפשרים להמשיך את החיפוש אם נדרש.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page