top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

מאפינס קפה ושוקולד-צ’יפס

כמה טיפים לפני המתכון: 1. אני אופה בתבנית סיליקון, שמבטיחה תוצאות מושלמות כמעט תמיד, והכי חשוב – לא צריך לשמן. 2. אני ממליצה להשתמש לא בתבנית שמחולקת ל-6 שקעים, אלא ל-11 שקעים קטנים יותר. זה הופך את המאפינס למשהו שאפשר באמת לאכול בין לבין.

המתכון מתאים ל-12 מאפינס רגילים או 22 קטנים.

החומרים 2 כוסות קמח 2/3 כוס סוכר 3 כפיות אבקת אפייה 3 כפיות נס קפה 1/2 כפית מלח 60 גר’ חמאה מומסת 2 חלבונים 1 ביצה 1 כוס חלב 1% 1 כפית תמצית וניל 80 גר’ שוקולד צ’יפס

אופן ההכנה לערבב בנפרד חומרים רטובים ויבשים. לשלב את התערובות בזהירות. להוסיף את השקולד בתנועת קיפול. לחלק את התערובת לשקעים. לחמם מראש תנור לחום 180 מעלות. לאפות כ-15 דקות או עד שקיסם באמצע המאפין יצא יבש.

ערכים תזונתיים למאפין אחד (ובסוגריים למאפין קטן) קלוריות: 211 (115 ) חלבונים: 3.8 (2 ) פחמימות: 32.6 (17.8 ) שומנים: 6.8 (3.7 ) 28.8% קלוריות שמקורן בשומן

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page