top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

כנראה שצריך להכיר במציאות

מה שעבד טוב במשך השנה הראשונה, כבר לא עובד כל כך טוב עכשיו. אני ממשיכה לשמור על תזונה שפויה וממשיכה להתאמן עם ארז, וזה מאפשר לי לשמור – בקלות רבה, יש לציין – על המשקל הנוכחי ועל הכושר שלי. אבל לרדת במשקל אני לא יורדת.

באימון האחרון ארז אמר לי שזה הולך להיות מאוד קשה. אם מסתכלים על הפנים או על עצמות הבריח, אפשר לראות ששם ירדתי במשקל במידה רבה מאוד. יותר מכך יהיה כבר מוגזם. אזורים אחרים התעצבו במידה פחותה, ושמונת הקילוגרמים העודפים שאני נושאת איתי, ממשיכים להתנוסס במקומות שונים בגוף שלי. “לגוף שלך יש מבנה מסויים שבו נוח לו. עכשיו כבר לא יהיה לך כל כך קל להיפטר מהמשקל העודף הזה”.

מה בכל זאת צריך כדי להפטר מהמשקל העודף הזה? להתאמן יותר. יש להודות – למעט שני האימונים השבועיים שלי עם ארז, אני כמעט ולא מתאמנת לבד. לרוץ לבד אני ממש לא אוהבת, וללכת לבד אני פשוט מתעצלת. אם הייתי יכולה להרשות לעצמי לקחת את ארז לשני אימונים נוספים בשבוע, הייתי עושה את זה בשמחה. אבל זה כבר מעל ליכולותי הכלכליות. אז זה נשאר כמשהו שאני צריכה לעשות בעצמי. והנה האמת: אין לי מספיק מוטיבציה ואנרגיה לעשות את זה עכשיו.

אכזבה? כן, מסויימת. מצד שני, אני מרגישה די טוב עם עצמי כיום.

אולי אני צריכה להגדיר מחדש את היעדים שלי.

למתעניינים בתחום, פתחתי בלוג חדש בשם “טכנולוגיה אנושית” שיעסוק בנושאים של אינטרנט וטכנולוגיית המידע, ומה אני חושבת עליהם. אתם מוזמנים.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page