top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

ככה פגשתי את אמא

אני כותבת פוסט אישי וכבד, כל כך כבד שאני לא מצליחה לגמור אותו כבר שבוע. ולכן, אני מציעה לכם (טוב, לי) אתנחתא קומית קלה, עם סדרת הטלוויזיה הקומית האהובה עלי: איך פגשתי את אמא.

הסדרה הזו היא “חברים” של שנות ה-2000. סיפור הרקע – טד מוסבי מספר לילדיו איך פגש את אמא שלהם. כמובן שזה לא סיפור של חמש דקות ובינתיים (כבר שש עונות, בארץ שודרו רק חמש) הוא מספר להם את כל סיור חייו. הסדרה מספרת על חייהם של חמישה צעירים תושבי ניו-יורק היא דבר קליל, חמוד ומשעשע. טד, מרשל, לילי, רובין וכמובן – ברני.

למשל אחת הסצינות החביבות עלי בה טד מלמד את ילדיו איך להפוך “לא” ל-“כן”, בעזרת הדייט בן שתי הדקות:




במקור גיבור הסדרה היה כמובן טד, אבל עם השנים זה כבר כבר לא כל כך ברור והיום, לדעתי, הגיבור הבלתי מעורער של הסדרה הוא ברני, רודף השמלות הכי awesome שיש. נתחיל מזה שזו דוגמא מעולה לילד פלא שלא נעלם כשהפסיק להיות ילד. בעברו ד”ר דוגי האוזר, והיום ברני סטינסון, האיש והחליפה, שהפך את כיבוש הנשים למקצוע. לפחות הוא מוכן לחלוק:




ומה שאני הכי אוהבת בסדרה הזו, שלא משנה כמה שטותית היא תהיה, הם עדיין מצליחים להעמיד שיר מחזמר בכבוד – שום סדרה אחרת לא היתה מצליחה ככה.




ולסיכום, שתי שאלות:

לקברניטי yes, מתי עונה שישית?

וליתר הקוראים, ספרו: מהו הרגע החביב עליכם בסדרה?

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page