top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

ירדנו יותר משצריך לרדת או שצריך לרדת יותר משירדנו?

לפני חודשיים עמדתי קבל עם ואינטרנט והכרזתי שאני יוצאת לדרך ותחזיקו לי אצבעות. איך הולך לי? בסדר גמור, תודה ששאלתם. השילוב של תוכנית מתאימה, תמיכה מקיר לקיר ורישום קפדני עוזר לי מאוד.

Memories | philip.bitnar 2010


אחד הנושאים שאני מוצאת את עצמי נאבקת בו, הוא רף הציפיות שלי בנושא המשקל. מסתבר שהוא נמוך ואני עסוקה כל הזמן בהנמכה נוספת שלו. כמעט כאילו אני מונעת מאיזו אמונה טפלה, אני מפחדת לדבר על הצלחות שלי, מפחדת להציב יעדים מספריים. מפחדת שאכשל –בטוחה שאכשל – ולא רוצה להציב לעצמי מטרה שאולי אינה ריאלית, מחשש שלא אגיע אליה. ואיפשהו, עמוק בלב (או אולי לא כך כך עמוק), אני די משוכנעת שלא אגיע אליה.

רות כל הזמן אומרת לי שאני חייבת להשתחרר מזה. שהנבואה של תת המודע שלי תמצא דרכים מאוד מעשיות להגשים את עצמה. שאני חייבת להרשות לעצמי לשאוף גבוה, להציב לעצמי מטרות ולהאמין שאגיע אליהן. שאין סיבה ממשית שלא אוכל להגיע אליהן. שכישלונות העבר אינם מעידים כלל על ההווה או העתיד.

אז אני מנסה. הפרסום באינטרנט עובד, לפחות עד עכשיו הוא עזר, אז אני אלך על זה שוב, בצורה הכי פומבית שאפשר (אמא’לה):

התחלתי במשקל הפנטסטי של 108 קילוגרם. 40 מהם מיותרים ואני מתכננת להפטר מהם. זהו, אמרתי את זה.

ואתמול בבוקר נפרדתי מהקילוגרם העשירי. מסתבר ש-BMI גבוה זה לא כל כך רע! אפשר לרדת קילו בשבוע וזה בסדר גמור! רבע הדרך מאחורי, אפשר לחגוג עם עגבניית שרי וטיפול וואטסו מפנק בשבת.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page