top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

היה שלום

מי שהיה נכנס לסלון שלנו אתמול לא היה מבין מה קרה. שנינו יושבים מול חדשות ערוץ 2, ומתפוצצים מצחוק. שי גל הכין כתבה שלמה על דרכו של נחום הקרפיון מבריכות הדגים, דרך השוק הסיטונאי ושוק הכרמל, ועד למטבחם של שני שפים, שמכינים ממנו גפילטע פיש (עם ביצה קשה??) והמופרך מכל, סושי גפילטע.

שיאו של המחזה במכת המוות שמנחית הסוחר, בצילום מאיים מנקודת מבטו של נחום. מלווה בצלילי בלדה קורעת לב, הלב נכמר ואני שואלת – מי יוכל לאכול גפילטע פיש אחרי דרמה כזו?

* * *

זו כבר הפעם השניה השנה שבה אוכל רק כזית מהקציצות האהובות עלי. לא רק שמדובר בדג טיפש ולא ממש טעים, הוא גם די שמן. אז אני מרשה לעצמי לטעום מעט מהקציצות, וזה הכל. למען האמת, זה קצת עצוב. ילדי ירשו את הסלידה לגפילטע-פיש מהעזר כנגדי. פעם חשבתי ללמוד איך להבין את המאכל, וכשאימי תלך לעולמה אהיה אני זו שאכין גפילטע פיש לכל המשפחה. כמו שזה נראה עכשיו, אף אחד לא יאכל את זה. עוד זיכרון ילדות שיתפוגג לו בקצות החושים.

* * *

אני קצת מקדימה את המאוחר. אמא שלי לא הולכת לשום מקום, ויש לי עוד הרבה שנים לטעום מעט מהמאכל הפולני החביב עלי. בינתיים אפשר לצחוק מהכתבה על הקרפיונים.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page