top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

הדר מחפשת מתנדבים למחקר מעניין

הדר, תלמידת מחקר לתואר שלישי בבר-אילן, מחפשת מתנדבים למחקר שלה. אני כמובן התנדבתי ואשמח אם גם אתם תעשו את זה. ותגידו שז’ו’ו שלח אתכם 😉


You are here

במסגרת מחקר לתואר שלישי אני עורכת מחקר בנושא מידע תזונתי אישי.

המחקר מתבצע באמצעות האינטרנט בלבד, ללא צורך במפגש פיזי. במסגרת ההשתתפות במחקר, המשתתפים מזינים למערכת אינטרנטית תפריט יומי לדוגמא ,מקבלים מידע ומשימה ‘אינטרנטית’ בהתאם ועונים על שאלונים מקוונים. שלב זה אורך כעשרים דקות עד חצי שעה.

לאחר כשבועיים מקבלים המשתתפים זימון במייל להיכנס שוב למערכת ולבצע פעילות דומה שוב.

לאלו שיביעו את נכונותם להמשיך שלב נוסף – אערוך לאחר כחודש ראיון מעקב. (ניתן גם לערוך את הראיון טלפונית).

הניסוי ייערך ע”פ כללים מוגדרים וגלויים, תוך שמירה על פרטיות וסודיות המידע.

אם אתם בעלי ענין בתחום זה ומעוניינים להשתתף במחקר – אשמח אם תסכימו להצטרף כמשתתפים בניסוי. כמו כן, אשמח לאחר הניסוי לעדכן ולשתף במטרותיו ובתוצאותיו למעוניינים בכך.

למתנדבים, צרו איתי קשר במייל hadarg@gmail.com.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page