top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

בית מתוק בית

אז אנחנו בבית, באיחור קל של חודש וחצי מעבר להערכת הזמן המקורית של הקבלן.

מצד שני, כשהחלטתי לפני כמה שבועות שב-15 לינואר אני מזמינה הובלה ובסוף השבוע שאחר כך אנחנו נכנסים לבית, כולם חשבו שאני מפנטזת, אבל עמדתי בזה. מזל שהבית גדול, כך אנחנו יכולים לחיות בנוחות, ולהתעלם מכך שהסלון מפוצץ בארגזים שטרם פוזרו…

הכי נחמד היה לראות את ההתרגשות של הילדים. סבא וסבתא הביאו אותם הביתה בערב, אחרי יום שלם של סידור, ארגון ומיון. הם היו נלהבים כל כך, מהכניסה לבית החדש, מפירוק הקומונה הצפופה שבה חיינו במשך ארבעה וחצי חודשים, ובעיקר מהאיחוד המחודש עם הצעצועים שלהם שהיו ארוזים במשך שישה חודשים כמעט.

אני מבסוטית מאוד 🙂

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page