top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

ביסים קטנים

הצטברו לי בראש כל מני דברים, אז אני ארכז אותם לפוסט אחד.

* * *

הארי פוטר השביעי מתפרסם בקיץ, וכיאות לחובבת מושבעת של הסידרה (גם אם לא ממש פאן גירל), אני עוקבת אחרי כל פרט שמוכנים לשחרר. אז אנחנו יודעים שהוא יתפרסם בשבת, ה-21 ביולי בחצות ודקה. אנחנו יודעים שהוא יהיה בן 608 עמודים (בגירסה האמריקאית הוא יכיל 784 עמודים, כנראה שמניחים שהאמריקאים קצרי ראייה או משהו). אנחנו יודעים שיש לו שם בלתי תרגים בעליל.

אתמול נוספו לפרסומים המוקדמים גם כריכות הספרים:

הגירסה האמריקאית


הגירסה הבריטית למבוגרים (ימין) ולילדים (שמאל)

מאוד מרגש, אבל למה כל כך מכוער? הכריכה האמריקאית עוד סבירה, והבריטית למבוגרים משעממת כתמיד (וגם נטולת רמזים ממשיים). אבל הכריכה הבריטית לילדים נראית זוועה. הצבעים האלו! שלא לדבר על איך שהם (לא) משתלבים עם הכריכה האחורית. בלעעעע.

בכלל, אני מאוד חצויה לקראת פרסום הספר. מצד אחד, אני כמובן מאוד סקרנית לדעת איך נגמר הסיפור. מצד שני, אני לא רוצה שייגמר. אוףףף

* * *

שובב: אמא, את יודעת איך יודעים שבא אביב?

אמא: איך?

שובב: כשנעלמים המעילים.

* * *

לפני דקות ספורות, בצעד אמיץ וחסר תקדים, קברנו את המוצצים בגינה. אני מבקשת מקוראי הבלוג הנכבדים והנכבדות, לשמור איזו מחשבה טובה בצד למעני – שיעבור עלי לילה שקט; למען השובב שלי – שיצליח להתרגל לישון ולהרגע בלי מוצצים; ולמוצצים – שיגדלו להיות עץ גדול וחזק. אאאמן.

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page