top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

אל תגעו בדגל שלי! (ועוד שתי קטנות)

לכבוד יום העצמאות תליתי על גדר ביתי שלושה דגלים. כל דגל ניצב על מוט המחובר לגדר. הם מתנופפים ברוח הנעימה שיש לנו פה, ואנחנו שמחים בהם מאוד. כמקובל באזור ירושלים, הדגלים ממשיכים להתנוסס עד ליום ירושלים, ולכן כמובן לא הורדתי אותם.

אתמול בצהריים שמעתי קולות משונים מן השביל הצמוד לגדר, וכשיצאתי גיליתי שמישהו תלש שנים מהדגלים, והותיר מוטות חשופים. איפשהו אחרי הדגל השלישי מצאתי את שני הדגלים זרוקים בתוך ערימה של פסולת בנייה.

אני כנראה סטריאוטיפית, אבל החשד שלי נופל באופן טבעי על מי מהפועלים הערביים העובדים אצל אחד מהשכנים שלנו.

מעבר לתחושה של פלישה לפרטיות שלי, והכעס על השחתה, אני כועסת ובמידה מסויימת אפילו פגועה, מכך שמישהו מעז להשחית את סמל המדינה שלי, בביתי שלי.

* * *

שלשום היו בחירת במבשרת ציון, ואתמול שמעתי שני דברים ששימחו אותי:

1. המועמד שצידדתי בו זכה, וברוב גדול. אריה שמם, אנחנו סומכים עליך שתעשה עבודה טובה ותאפשר לישוב שלנו לשגשג כפי שראוי שישגשג.

2. אחוז ההצבעה היא קרוב ל-40%, הרבה מעל למה שהעריכו בתחילת מערכת הבחירות. דמוקרטיה עובדת, כשמפעילים אותה.

* * *

ולכן, אני אהיה בעצרת הערב. הגיע הזמן לומר להם: “אנחנו בחרנו בכם, ומי שחשוב זה המדינה, לא אתם”.

(שקיות הקאה יחולקו בכניסה).

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page