top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

איך לראות מי המליץ עלי בפייסבוק?

בלוגרים חולים על סטטיסטיקות. אנחנו כותבים בשביל עצמנו, כמובן’ אבל אנחנו גם רוצים מאוד לקבל תגובות ולדעת מי קרא ומי אהב. מכיוון שהקוראים לעיתים נדירות מגיבים (כן, אני מדברת אליך!), אני מחפשת פידבקים מסוגים אחרים.

בעידן רווי הפיסבוק, מעניין לדעת מי שיתף את הפוסטים שלי וכמה. את התשובה לשאלה “מי” קשה לקבל, אלא אם היו אלו חברים שלי בפייסבוק. אבל לשאלה “כמה” אפשר לקבל תשובה – והנה כיצד.

לפייסבוק יש מספר כלים עבור בעלי אתרים. אחד מהם, הוא אפשרות להוסיף קוד לאתר שמציג מי שיתף והמליץ על תוכן מאותו אתר. כל אחד יכול להפעיל את הרכיב הזה על כל כתובת אינטרנט שהיא, בלי לדעת שום קוד.

נכנסים לתוסף ההמלצות באזור למפתחים של פייסבוק.

בחלונית מזינים את כתובת הבלוג. ניתן גם לשנות את הגובה, כדי שייכנס כמה שיותר מידע:


fbr-aninimus

הפיד המוצג מראה מה שותף ואם שותף ע”י מישהו שאתם מכירים – מה שמו.

לחיצה על כפתור get code תציג חלונית עם מקטע קוד שאותו תוכלו לשתול בבלוג שלכם. אלא ש-wordpress.com לא תומכים ב-iframe, הטכניקה מאחורי שילוב הקוד הזה. ולכן, אם זה המקום שבו נמצא הבלוג שלכם, תיאלצו לגשת בכל פעם מחדש לדף הזה, ולהזין את כתובת הבלוג כדי לראות את המידע. לא נורא, אם זה חשוב לכם.


fbr-code

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page