top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

אורז עם בטטה

כמו שהבטחתי – הנה המתכון. זה תבשיל אורז פרי המצאתי, שאני מאוד גאה בו. אל תוותרו על הציפורן הטחונה, זה מוסיף ארומה נפלאה.

במתכון יש 4 מנות.

החומרים: 1 כוס אורז בסמטי 1 בטטה בינונית 1 כף אבקת מרק עוף קורט ציפורן טחון מלח ופלפל כורכום 1 כף שמן קנולה 2.5 כוסות מים

אופן ההכנה: 1. בפומפיה גסה מגרדים את הבטטה 2. מערבבים בסיר את כל החומרים 3. במקביל מרתיחים את המים ומוספים לסיר. 4. מביאים לרתיחה ומעבירים לאש קטנה. 5. מבשלים כ-20 דקות עם מכסה סגור. בתום הבישול מומלץ להשאיר עם מכסה סגור כ-5 דקות נוספות.

ערכים תזונתיים (למנה): קלוריות: 288.5 חלבונים: 4.25 פחמימות: 56 שומנים: 4.25 13% קלוריות שמקורן בשומן

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page