top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

Start Over


ידעתי מראש שזה לא יהיה קל.

לפני שנה בערך גיליתי, במהלך שבועיים מלאים טלטלות פיזיות וריגשיות, שאני בהריון, צעיר מאוד, ושלא הכל נראה כשורה. זה היה זמן קצר לאחר הפלה שעברתי בשלב מוקדם של הריון, ובשום אופן יכולתי להרשות לזה לקרות שוב, ולכן החלטתי לאמץ את העצות שקיבלתי למנוחה מירבית.

התוצאה, למרבה השמחה וההקלה, מוצגת כאן משמאל בפוזה אופיינית. יעל נולדה כמעט 7 חודשים מאוחר יותר, לאחר הריון לא קל ובלידה מוקדמת בניתוח קיסרי (בניגוד לכל התוכניות שלי). ילדה בריאה, חייכנית ומתוקה, שאנחנו אוהבים עד בלי די.

ובחזרה אל המשקל שלי – נוסיף לכל מה שתיארתי גם קוצר נשימה ועייפות תהומית שליוו אותי לכל אורך ההריון, וקיבלנו מתכון מושלם לעליה (מרשימה) במשקל, אחרי כמה שנים של אימון ספורט קבוע, שהופסק בבת-אחת. אני נמצאת היום קרוב מאוד למקום שבו הייתי, בשנת 2006, כשהחלטתי שמספיק, ואני חייבת לקחת את עצמי בידיים. אם להיות כנה עם עצמי, גם בחודשים שחלפו מאז הלידה לא בדיוק הקפדתי על תזונה דלת שומן – או דלה בכלל – ועוד לא התחלתי להתאמן. עזבו את התירוצים, הם לא מעניינים באמת. עכשיו הגיע הזמן לעשות משהו בנידון.

בינתיים יעל התעוררה, אז קבלו חיוך רחב, בשביל המוטיבציה:

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page