top of page
  • תמונת הסופר/תאדוה לוטן

10 סיבות לא להתפקד למפלגת העבודה

1. עמיר פרץ – מפלגת העבודה מונהגת היום על ידי אדם שבעיני אינו מתאים לתפקידו. אני לא מעריכה אותו ולא הייתי רוצה לראות אותו מתמנה לראשות ממשלת ישראל. 2. ההתנהלות הפנים מפלגתית איומה – מפלגת העבודה קרועה כל העת בינה לבין עצמה בתתכנות פנימית ועסקנות קטנונית שמחלישים אותה ופוגעים בכוחה. 3. כי בין המצע של המפלגה והחוזה עם הבוחר, ובין התנהלות המפלגה – הקשר מקרי בלבד, ומאז הבחירות אני פשוט מרגישה מרומה. 4. כי המפלגה העדיפה להשאר בממשלה עם אביגדור ליברמן. 5. כי אני מפקפקת בסיכוי של מפלגת העבודה להצליח לחזור ולהיות מפלגת שלטון. 6. כי יש מי שטוענים – ואולי בצדק – שהדרך היחידה לשנות היא להתחיל מחדש. האם יש סיכוי להחיות את מפלגת העבודה? 7. כי מדברים במפלגה על להחזיר את אהוד ברק. 8. כי כמעט כל מי שאני מכירה, ושומע על מעורבות פוליטית, מסתכל עלי במבט שנע בין דחייה ותמיהה. כולל בעלי, שיחיה. 9. כי ברגע שאני מתפקדת למפלגה, אני הופכת מזוהה איתה (בעיני, בעיני סביבתי). אני לא רוצה להגיע למצב שאצטרך להצדיק את מעשיה. 10. עמיר פרץ, כבר אמרתי? יחד עם זאת, אחרי התלבטויות רבות, השתכנעתי שהדרך היחידה שלי להשפיע תהיה להיות נוכחת. במצב הנוכחי אני משולה לצמד הזקנים של החבובות, שיושבות ביציע, מקטרות ומלגלגות, מבלי כל תקווה לשינוי. אני לא רוצה לעלות לבמה בעצמי, אבל אני רוצה שהאנשים הנכונים יעלו לבמה. אני רוצה שהאנשים הנכונים שכבר נמצאים שם, יקבלו את ההזדמנות ואת התנאים הטובים. שיעשו מה שצריך לעשות, ויש הרבה מה לעשות. הבוקר התפקדתי למפלגת העבודה.

 

והנה לשון המכתב שקיבלתי מעוזרה של שלי יחימוביץ, למי שמעוניין גם הוא להתפקד: שלום לכולם, ברצוני לעדכן את כולכם, שאלו מכם שלא חידשו את חברותם במפלגה מאז הפריימריס לרשימה, ולא יעשו זאת בשבוע הקרוב, עשויים לגלות שכבר לא יזכו לבחור בפריימריס הקרובים לראשות המפלגה. אני מצרף למייל טופס התפקדות סרוק. אם ברצונכם להיעזר בנו לצורך ההתפקדות וחידוש חברות, שלכם או של חבריכם, מלאו את הטפסים ושילחו לנו בפקס (למספר 03-5175232). אם ברצונכם לפנות ישירות לאגף מפקד החברים, תוכלו לעשות זאת על ידי פניה למנהלת אגף מיפקד החברים, תמי פלח (להתקשר למפלגה: 03-6899444), או ע”י ביקור בבית המפלגה השוכן ברחוב אורים 1. בברכה, שי בירן עוזר פרלמנטרי ח”כ שלי יחימוביץ’

את הבלוג שלי אני מנהלת למעלה מעשור וכתבתי בו על שלל נושאים: מקצועיים, אישיים, פוליטיים, חינוכיים ואפילו כאלו שקשורים לתזונה ודיאטה.

אני יועצת עסקית-טכנולוגית והמומחיות שלי היא לחבר את היעדים העסקיים של הארגון עם הצרכים האמיתיים של הלקוחות על מנת לייצר את הפתרון הטכנולוגי הנכון והחדשני שהארגון יוכל ליישם ביעילות. אני מתמחה בדיגיטל וחווית לקוח, אדפטציה של הארגון לעידן הדיגיטלי - והרבה יותר מזה. אני גם חובבת נלהבת של מדע, טכנולוגיה, היסטוריה ומדע בדיוני. אני מעבירה הרצאות העשרה בנושאים האלו ובנוסף אני מנחה פאנלים ואירועים. והאם ציינתי שאני מנכ"לית בהתנדבות של עמותת מדעת? 

053_edited.jpg

אדוה לוטן

פוסטים אחרונים
bottom of page